خرید نخ بیلر

بیلر به معنی توده ای از جنس کاغذ، علوفه یا پوشال گندم است، که کشاورزها به صورت دستی و یا  با بهره گیری از ابزارآلات آن ها را به شکل مربع یا دایره درآورده و یا ماشین آلات صنعتی، آن ها را به بهترین نحو پرس و فشرده می‌کنند و بعد از آن با نخ و طناب‌هایی که به بیلر  معروف هستند، می‌بندند. حتی کاغذهای باطله  و خرده چوب نیز بسته می‌شوند تا تشکیل بِیل دهند. نخ بیلر در واقع نخی است که از مواد مصنوعی و سیسال به وجود آمده و معمولا قطر کمی دارد، با بهره گیری از این طناب، دسته بندی ها به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد و حمل و نقل آسان می‌شود. درادامه این مقاله به بررسی خواص و ویژگی‌های نخ بیلر می‌پردازیم.

نخ بیلر در کشاورزی

کشاورزی موضوعی است که از ابتدای زندگی بشر دغدغه ای مهم به حساب می آمده است. با آمدن کشاورزی، تمدن و فرهنگ نیز شکل گرفت. و تا الان بخش اجتناب ناپذیری از زندگی همگان بوده است. در این میان نگهداری، انبارداری و حمل و نقل محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که کوچیک‌ترین غفلت باعث نابودی و اتلاف محصولات می‌شود و خسارت و ضررهای مالی زیادی را در پی دارد. یکی از مسائل زیست محیطی که تاثیر به سزایی در حفظ محیط زیست می‌گذارد، جمع‌آوری کاه‌های به جا مانده از محصولات است. زیرا سوزاندن کاه می‌تواند آسیب جدی و جبران‌ناپذیری به محیط زیست بزند. در صورت جمع آوری کاه و بسته بندی آن و با اعمال فرآوری‌های نوین بر روی آن، می‌توان غذای دام را محیا کرد. نخ و طناب بیلر عرضه  شده توسط شرکت ویکی فایبر یکی از بهترین نخ‌های موجود در بازار بوده و رضایت مشتریان زیادی را به همراه داشته است.

نخ بیلر چیست؟

همان طور که پیش تر گفته شد، نخ بیلر قطر کمی دارد و از مواد مصنوعی مانند پلی پروپیلن تشکیل شده است. عده‌ای از نخ‌های بیلر مقاومت خوبی در برابر اشعه خورشید دارند و در صورت قرار گرفتن در برابر تابش مستقیم، دچار تحلیل بسیار اندکی می‌شوند. ازین رو خرید نخ عدل بندی یا همان بیلر با کیفیت، اهمیت زیادی دارد. رنگ های تولید شده در این طناب می‌توانند محصولات کشاورزی را از یکدیگر تفکیک کنند. این مورد به نگهداری محصولات مشابه در یک مکان و تشخیص راحت محصولات، کمک شایانی می‌کند.  موضوع دیگر این است که ضخامت این طناب‌ها متفاوت بوده و شما باید با توجه به محصولی که استفاده میکنید ضخامت را در نظر بگیرید. از این رو شرکت ویکی فایبر، این نخ را در ضخامت های مختلفی عرضه میکند تا شما عزیزان با آرامش خاطر به انتخاب محصول موردنظر خود بپردازید.

جنس نخ بیلر از پلی پروپیلن(پ پ) است. نخ بیلر پ پ مقاومت عالی ای دربرابر حلال‌های آلی و نیز حمله الکترولیت دارد. نخ بیلر پلی پروپیلن نمی‌پوسد و در برابر بیشتر مواد شیمیایی و اسیدها مقاوم است و در برابر آب و رطوبت آسیبی نمی‌بیند. گفتنی است نخ‌های تولید شده از سیسال از مقاومت بسیار پایین تری نسبت به پ پ برخوردار هستند.

کاربردهای نخ بیلر

همان طور که اشاره شد، طناب و نخ بیلر کاربرد به سزایی در بسته بندی محصولات کشاورزی دارند. احتمالا شاخه های انگوری که توسط نخ بسته شده اند را دیده اید. این نخ ها کمک می‌کنند تا ساقه‌ها و شاخه‌ها به سمت بالا نگه داشته شوند، و برای بیشتر میوه‌ها و سبزیجات به کار می‌روند.

ضخامت لازم، رنگ انتخابی برای بسته بندی یک بیل به صورت رنگ مشابه و هماهنگ، مقاومت در برابر اشعه UV از مواردی است که برای خرید نخ بیلر باید در نظر داشته باشید.

قیمت نخ بیلر به چه عواملی وابسته است؟

پیش تر گفته شد که ضخامت های زیادی برای این نخ تعریف شده است. بسته به ضخامت نخ، قیمت آن متفاوت خواهد بود. طبیعی است که هرچه کیفیت مواد به کار گفته شده در نخ و طناب بیلر بهتر باشد، قیمت آن بالاتر می‌رود. البته به این نکته توجه کنید که خرید نخ باکیفیت، عمر بالاتری نیز به همراه خواهد داشت. در نهایت به دلیل بی ثباتی نرخ ارز، قیمت مواد اولیه وارداتی و یا تولید شده در داخل کشور، روز به روز متفاوت هستند. از این رو جهت استعلام قیمت می‌توانید با شماره 77939601-021 در ارتباط باشید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند. در این مقاله  به بررسی ویژگی و خواص نخ بیلر پرداختیم و کاربرد های آن را عنوان کردیم. امیدواریم این مقاله رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد.

دسته مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست