خرید توری بسته بندی

کیسه توری
دسته بندی محصولات

توری بسته ‌بندی پلاستیکی به دسته‌ای از محصولات گفته می‌شود که از آن‌ها می‌توان برای بسته ‌بندی کردن انواع مواد غذایی و دیگر محصولات استفاده کرد. کیسه‌های توری با توجه به کاربرد های مختلفی که دارند، در سایز های مختلفی تولید می‌شوند. البته کیسه‌های توری تنها از جنس پلاستیک نیستند، بلکه به صورت فوم نیز تولید می‌شوند.در حال حاضر توری بسته ‌بندی محصولات در ظرفیت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. تأثیر بسته بندی در محافظت و نگهداری کالا و همینطور کمک به فروش بیشتر آن غیر قابل انکار است. در این مقاله با کاربرد توری بسته بندی، ویژگی و مشخصات توری بسته بندی پلاستیکی و مراکز فروش آن آشنا خواهید شد.

ویژگی توری بسته بندی

جنس توری بسته بندی به طور معمول از پلی پروپیلن است. هرچند شاهد جنس‌های دیگری نیز در بازار بوده ایم. توری‌های بسته بندی باید جنسی مرغوب داشته باشند تا به هنگام باز شدن پاره نشوند و همچنین دیواره‌های توری به هم نچسبند. پس جنس مرغوب و درجه یک باعث استحکام و طول عمر بالای این کیسه توری ها می‌شود. استفاده آسان و وزن سبک این محصول آن را بسیار پر مخاطب کرده است. این توری‌ها در اندازه های مختلفی تولید می‌شوند و شما برطبق کاری که انجام می‌دهید، می‌توانید کیسه توری پلاستیکی خود را تهیه فرمایید.

مزایا و معایب توری بسته‌بندی

استفاده از توری بسته بندی به خاطر وجود شبکه‌های زیادی که در آن تعبیه شده، باعث می‌شود تا تهویه هوای مناسب برای محصولات کشاورزی مانند مرکبات ، خیار و صیفی‌جات فراهم شود و از فساد زودهنگام آن‌ها جلو گیری شود.استحکام و دوام بالای این توری‌ها و همچنین سهولت در باز و بسته کردن آن موجب شده تا علاوه بر سیب زمینی و پیاز و بسیاری از میوه‌ها و صیفی‌جات، برای بسته بندی بساری از محصولات و وسایل دیگر نیز از توری بسته بندی استفاده شود.  در کتار همه ای  مزایا، هنگام استفاده از توری بسته‌بندی باید به این نکته توجه داشت که سایز و ضخامت انتخاب توری، متناسب با میزان و نوع باری باشد که داخل آن قرار میگیرد؛ چرا که عدم توجه  به این مهم میتواند ضررهای هنگفتی به وجود آورد.

 

قیمت توری بسته‌بندی

در این مطلب شما را با توری بسته ‌بندی آشنا کرده و در رابطه با این دسته از محصولات، ویژگی‌ها و کاربردهای آن اطلاعات کاملی را ارائه کردیم. اگر قصد خرید این دسته از توری‌ها را دارید، پیشنهاد ما این است که حتماً به موارد مطرح شده در این مطلب دقت کنید. قیمت توری بسته بندی تحت شرایطی مانند قیمت روز ارز، قیمت مواد اولیه وارداتی و یا داخلی، ابعاد کارخانه تولیدی و موارد این چنینی متغیر است. جهت استعلام قیمت توری بسته بندی با شماره درج شده در بالای سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست